Zobrazit náhledy

...  2005 Irsko / 2005 10 30 Vodopad Powerscourt

Není předchozí ... 1 2 3 ... Na následující

Název alba: Výlet k vodopádu v Powerscourt
Popis alba: Už je to 3 měsíce co jsme byli naposledy na výletě a tak jsem já (Pavel) vymyslel, že bychom mohli zase jednou vypadnout z Dublinu do přírody. Nechal jsem si poradit od lidí v práci, hlavně od Aodana, a naším cílem se stal vodopád v Powerscourt. Jednou jsme jeli okolo s Liborem, ale nechtělo se nám platit vstupné. Aodan, jako správný geograf a znalec pohoří Wicklow, mi poradil cestu, vytiskl mi letecké snímky a mapu oblasti a řekl, kde je co k vidění (občas je dobré dělat pro firmu, která se zabývá mapováním :-)). Navrhl jsem to v pátek klukům a ti po chvíli přemlouvání souhlasili.
Datum vytvoření alba: 30.10.2005

Dublin

Začátek
Datum pořízení: 30.10.2005
Popis: Termín výletu jsme rozhodovali mezi nedělí a pondělím (je volné), ale po skouknutí předpovědí jsme (čti já :-)) rozhodli, že neděle bude méně riskantní. Před osmou hodinou jsem tedy všechny probudil (nemohl jsem dospat), udělali jsme plné batohy svačinek, sbalili pláštěnky a vyrazili jsme. Samozřejmě poslední byl Palko, protože se mu po včerejší šichtě v hospodě nechtělo vstávat :-).
Christ Church Catedral
Popis: Ráno bylo opravdu nádherné počasí, pokazit by se mělo až večer. My jsme šli do centra na autobus do Enniskerry, což je město asi 20 km jižně od Dublinu. Jezdí tam Dublinské MHD, takže můžeme využít celodenní jízdenku za €3,40.

Vyhlídka

Cestička
Datum pořízení: 30.10.2005
Popis: Z Enniskerry jsme se vydali nejprve směrem na jih a po asi kilometru jsme odbočili na malou cestičku. Aodan mi doporučil tuto trasu, že prý je tam pěkná vyhlídka, dokonce mi ji i vyznačil na mapě. V tuto chvíli s odstupem času musím říct, že zas tak dobrý geograf asi není :-).
Dva zajíci v poli
Popis: Cestička byla značně zarostlá, skoro jako džungle, ale občas se dalo vykouknout na vedlejší pole. Z druhé strany cesty byla neustále řeka.
Starý dům
Datum pořízení: 30.10.2005
Popis: Vyhlídka měla být jen kousek cesty, ale my už jsme šli docela dlouho a pořád nic. Jen jsme potkali zříceninu starého domu. Mapu jsem měl přesně jen na cestu k vodopádům a protože tato cesta vedla skoro na druhou stranu, velice brzo jsme z mapy vyšli. Jediné co jsme věděli bylo, že jdeme směrem k moři, kde leží velké město Bray (zde žije moje kolegyně z práce Vivienne).
Říčka
Popis: Po půlhodině cesty džunglí jsme přece jen říčku zahlédli a já jsem si říkal, že to musí být už ta vyhlídka. Nechápal jsem ale, co tu Aodan viděl :-).
Vyhlídka
Datum pořízení: 30.10.2005
Popis: Protože se nám nechtělo jít zpátky džunglí a navíc jsme doufali, že narazíme na silnici, šli jsme dále po cestičce. Po dalších 10 minutách chůze jsme ale přece jen vyhlídku našli. Byl to kus skály vyčnívající nad řeku.
Údolí řeky
Popis: Na vyhlídce jsme se usadili a dali jsme naši první sváču.
Pája dobyvatel
Datum pořízení: 30.10.2005
Popis: Samozřejmě mi Palko pořídil vítěznou fotku pro Aodana :-).
Sídlo
Popis: Po další dlouhé chůzi jsme přeci jen narazili na silnici a začali jsme se vracet zpět na místo, ze kterého jsme se vydali na zarostlou stezku. Cestou jsme viděli mnoho pěkných domů.